fredag 18 juni 2010

eiras rum


Igår var min fina svärmor här hela dagen och hjälpte mig med fönstret i Eiras rum. Om det är något jag avskyr, så är det att putsa fönster.
Jag blev jättenöjd över resultatet. De fina vimplarna kommer från en nyöppnad butik här i stan, Fannys lantliv, som drivs av en av mina gamla arbetskamrater. Där kommer det shoppas flitigt, vill jag lova.
Myshörnan har stått klar ett tag men nu när det är fixat i övrigt i rummet + barnsäkrat kan vi vara där inne och leka och mysa.
När Troy låg i magen var rummet tänkt att bli ett djungelrum. Det stod klart för honom när han kom. Jag har haft svårt att ändra tema, trots att jag velat att E ska få en egen stil.
Det har ju heller inte varit bråttom eftersom hon inte varit så intresserad av att vara där.
Men nu. Nu är jag en bit på väg.
PappaN säljer objektivet till systemkameran, så därför bjuds det på lite halvfjösiga bilder.

3 kommentarer:

Linda och Alva sa...

det blev ju jättebra med vimplarna i fönstret :)

lilla angelyne sa...

L & A - Visst blev det och det är ännu finare i verkligheten! Tack för lånet av hundringen! ;-)

Moffa sa...

Mysigt det blir!! =)
Hoppas ni har haft en bra helg!
kramar <3