torsdag 10 juni 2010

det är ingen vanlig dag...

...nej, det är mammans födelsedag...
~

Ja, imorse var det min tur att bli väckt med skönsång och frukost på sängen. Eller ja, väckt och väckt. Eira tyckte att det var morgon redan 03.30. Och det gick inte att få henne att somna om.

När klockan var 05.30 var jag helt slut och på äkta bråkmakarvis snyftade jag fram... "-Det är ju faktiskt min födelsedag...". PappaN vaknade till liv och vaktade lillsnörpan så jag fick blunda en liten liten stund.

Nåväl, det blev morgon och pappaN åkte till jobbet. Jag och E har haft fullt upp hela dagen. På förmiddagen fick vi finbesök av Carro och Alinne och på eftermiddagen/kvällen kom mormor, morbror och svärfar (som för övrigt också fyller idag, HURRA bästa farfar).

En av glädjekällorna idag - SOLEN!

Ny plattång i ett paket från N och E.

TUSEN TACK FÖR ALLA GRATTISHÄLSNINGAR!




Nu ska jag njuta av mina sista timmar som 25-åring. Ja, än är det några timmar kvar.

Jag föddes kl 22.59.

0 kommentarer: