måndag 24 maj 2010

det skakar

Dagen idag fortsatte i samma tempo som gårdagen. Eira är fortfarande förkyld - eller vad det nu är... Hon är också vaken om nätterna. Vaken och hysteriskt ledsen. Det verkar göra ont någostans, men var? Rossligt är det också om nätterna. Jag ska ringa vårdcentralen i morgon. Något måste vi få så att andningen blir lättare. På dagarna är hon piggare, om än snorig och hostig.

Nåväl. Dagen slutade lite bättre än väntat. Jag har dock lärt mig att inte ta ut något i förskott. Litet småleende tillåter jag mig dock. Afrodans var det. Jag tycker mig orka liiiite längre när vi drar på turbo-tå-springet. Ledaren skriker -Känn hur det skakar. Om jag gör. OM jag gör. Det skakas både här och där. Det är härligt - på ett plågande vis. Riktigt plågande. Mitt nya kapitel är inne på vecka två. Och det går bra. Det gör det faktiskt.

1 kommentarer:

Frida sa...

Heja Sandra!
Va duktig du är:-) Jag ska nog hänga på nån måndag;-)

Hoppas Eira snart mår bättre. Du kan väl höra av dig när hon är piggare så vi kan ses igen.....

kram!