söndag 18 april 2010

första jobbdagen


Jaha, då var första jobbardagen avklarad och det gick faktiskt bättre än vad jag kunde föreställa mig. Själva jobbandet var sig likt, även efter knappt ett år utanför. Tur för mig fick jag träffa två av mina favoritkollegor - som också var sig lika. För Eira och pappaN hade det också gått bra. De kom promenerandes runt lunch och hälsade på. Jag erbjöd Eira att äta, men hon var fullt upptagen med att kolla läget. Väl hemma hade hon ätit lunch och sovit bra (mjomjo hon passar på då). Lite gnäll precis innan de hämtade mig och när jag klev in i bilen var det en darrande liten läpp som mötte mig och ett -Mammammamm. Men efter en liten stund var allt bra igen. Lilla älsklingen.

Nu ska jag försöka få liv i den snarkande pappan, eller iallafall bogsera in honom till sängen - om det går.

Trevlig kväll!

0 kommentarer: