tisdag 16 mars 2010

lika som bär?






Lik pappa, lik mamma?

8 kommentarer:

Linda Johansson sa...

vad lik hon var dig på kortet där! Man skulle kunna tro att det var samma bebis på båda korten :)

Lovilin sa...

Men oj, jag som tyckt att hon är så lik pappa men nu måste jag ändra mig.
Är ju mamma upp i dagen på dom korten!!!
Men visst är det kul att jämföra.

Många kramar
Linda

Frida sa...

Eira är ju mamma upp i dagen definitivt:-)
Men Troy däremot,ser jag i pappa:-)

ullis sa...

haha guuu va lik hon va dig :)) då vet ja precs hur hon kommer se ut sen på lekis... (minus dom numera lite otreniga kläderna) :D

pok

Anna sa...

Jösses vad lik dig på dopkortet hon är. Säkert ser man olika likheter i olika situationer, men roligt att ha dokumenterat några speciella på det här sättet.

Tack för din kommentar om halsbandet.Det specifika tog jag 160:- + porto för. Beror på hur många brickor man vill ha och vilken typ av kedja eller annat hänge också. Det hänget är tre tags med mannens namn samt hennes båda söner. Jag har ju ingen löpande produktion utan har bara gjort till vänner och bekanta än, så jag tar väl ut för materialkostnaden + en liten slant för jobbet. Det är inte äkta silver ska tilläggas.

Hör av dig om du har någon idé.
/Anna

mikaela sa...

haha, å gulle eira på översta bilden, ser ut som om hon har ett litet äpple i kinden, alldeles klotrund kind i profil. alltså äppelkind personifierad. vansinnigt gulligt!

Charlotte sa...

Lik dig absolut! :-)

Linda sa...

Jag måste hålla med om att hon är lik dig! Nästan på en prick! Och Troy är lik N. På dessa bilder iaf. Sötaste är hon iaf, gullet.:)

Kram!