tisdag 23 mars 2010

inte idag heller

Jag vet inte om det var helt givande idag. Vi pratade nätter. Vakna. Fick massor av råd. Så många att jag knappt kommer ihåg dem. Saken är ju den att vi redan testat en hel del.

Jag har haft huvudvärk i flera dagar nu. Dryg, tung huvudvärk. Inte blir det bättre av att man inte kommer ut. Psykolog K tyckte att jag skulle tvinga mig ut på långpromenad även sådana här dagar. Men det går inte. Jag känner stark motvilja till att ens titta ut genom fönstret. Blä.

Vår bostadsförening har kommit fram till att vi ska betala den dusch som installerades i källaren under vår vattenskada. Trots att vi inte gav medgivande till att den installerades. Hade vi vetat att det var vi som skulle stå för kostnaden hade dusch kunnat lösas på annat sätt.
-"Jo, det blev väl lite fel där. Det skulle ju ni ha fått bestämma. Men nu är det ju som det är och det kommer på faktura." Kul. Väldigt kul.
Dessutom ska pengar betalas tillbaka till jobbet eftersom DE betalat ut fel. Klantarseln är vad jag som vänligast vill kalla dem.
Dessutom står jag under utredning hos CSN, eftersom jag inte meddelat att vi sålt & köpt ny lägenhet. För det är ju det man tänker på när man byter bostad. Det här ska jag meddela CSN. Eller inte.

VÅREN kom och sprid lite ljus och glädje. Please.

1 kommentarer:

Ullis sa...

kram hjärtat - csn är riktiga iglar... hört så mkt historier! men hoppas de vänder snart!!