torsdag 4 mars 2010

fullt upp

O

j, vilken dag vi haft idag. Vi kom hem för en timme sedan och då har vi inte varit hemma sedan halv tio. Ujj ujj. Vi började på bvc med föräldrargrupp, vägning och mätning. Ja, mjölken (grädden) räcker fortfarande gott. Om en månad börjar vi med smakisar. Angående nätterna (sömnlösa ätande) ska vi testa att samsova igen. Kanske kan det fungera. Kanske är det en övergående period.

Klockan tolv bar det av ut till Fors där vi var bjudna på lunch hos familjen Eklund. Jag åt mig tokmätt på fantastisk god vegetarisk paj och öste sedan på med smaskig kladdkaka till efterrätt. Eira charmade som vanligt, lilla solen. Promenad hann vi också med.

Eftermiddagen spenderades sedan hos mormor där vi fortsatte på fikaspåret (min skärpningvecka är över för länge sedan).

Utöver detta känns det som om jag håller på att bli sjuk. Det känns som om jag svalt ett vedträ och lock i öronen har jag också. Allmänt ont i kroppen och trött. Trött. Trött.

Nu gör vi kväller.

2 kommentarer:

Lovilin sa...

Hej!

Nej, du har inte missat nåt inlägg. Vi har varit väldigt tysta om det och är väl i viss mån fortfarande...
Kom som en ganska stor chock då vi alltid fått höra att jag inte ska kunna bli gravid på naturlig väg. Men ödet ville tydligen annorlunda!
Vi är såklart jätteglada, men fruktansvärt oroliga. Var ju inte direkt förberedda på att vandra den här långa, krokiga vägen igen.

Hoppas du kryar på dig!
Kram
Linda

Sandra Rönningen sa...

Hej!

Det låter som att du har det härligt om dagarna =) Fast det kan ju bli lite för mycket ibland också kanske?

Tänka sig att hon är 5 månader. Det går så fort, för fort ibland känns det som. Man får ta vara på de här stunderna för snart sitter vi här med tonåringar :P

Tänkte bara berätta att Calimero har en tävling på sin blogg. Man kan vinna Villervalla-tröjor i vuxenstorlekar. Jättefina! Och så har de fått in vårkollektionen från Villervalla också. Så det är helt klart värt ett besök!

Ha en toppendag! Kram