måndag 1 mars 2010

falsk mage

T
rots att jag inte är gravid verkar min kropp vara kvar i det tillståndet. Det mest påfrestande symtomet är det kopiösa illamående som slagit läger. Jag hulkar värre än en nygravid. Att magen känns som en svullen vecka 6 mage - när det inte ännu syns, men känns som man smällt i sig en bulldeg, gör inte saken bättre.

Jag har fortfarande ont i ryggen. Det gör makalöst ont i vissa lägen och rätt vad det är låser det sig. Att det nu snöat på sig ytterligare ett par decimeter gör oss verkligen isolerade. Det finns ingen möjlighet att vi kan ta oss ut på promenad. Jag längtar efter sommar, semester och värme.

Förra veckan köpte vi Wii. Jag är grym på bågskytte. N tränar för fullt för att klå mig, men för en gångs skull är det jag som står överst på poänglistan. ;-)

3 kommentarer:

Frida sa...

Usch då Sandra! Det låter inget vidare. Hoppas du snart blir bättre, så du kan hänga på och träna lite:-).
Imorgon ska jag boxas med Therese, jag kommer nog döööö!!

Kram & krya på dig!

Anonym sa...

När vi köpte vårat Wii fick jag en jäkla träningsverk av base ball. Tyckte nog själv att jag var en riktig hejare på det, ända tills jag fick storstryk av Tilde 5år.

lilla angelyne sa...

Bodin - Hahahaha jag vågar nog inte köra mot henne. Jag lever på att jag är bättre än N ett tag till :-D