måndag 15 februari 2010

till en prinsessa från två prinsar...

... kom det ett paket.
Ja, idag kom ett paket till Eira. Eftersom hon hade fullt upp med att rulla (jodå, hon kan det även idag), så öppnade mamman det. Oj, vilken fantastisk överraskning! Eira fick sin alldeles egna virkade prinsessbakelse. Jag hann knappt hålla den framför henne så hade hon fått in den i sitt gap. Det är prinsarna Elmer och Atles mamma Sandra som gjort den fina bakelsen. Att hon dessutom skänkte oss en tanke och skickade den till Eira gör mig så oerhört tacksam och glad. Tusen tack fina, fina Du.




1 kommentarer:

Frida Utter Eriksson sa...

Härligt med så fina vänner!
Jag tänkte vi skulle ses snart igen. Hade ju så himmla fullt upp förra veckan. Och nu är jag lite krasslig känner jag. Så jag hör av mig när jag känner mig piggare:-)

Kram på er!