fredag 19 februari 2010

sweet as candy




Jag kan inte se mig mätt på henne. Så sockersöt hon är i sin nya kappa, med bakelsen hängande i babyskyddet. Det är bäst att hålla i henne så att det inte kommer någon som är godissugen. ;-)

Vi tillbringade förmiddagen hemma. En liten tur till grannstaden och sedan åkte vi hem till farfar där pappa N hjälpte farfarn att tapetsera. Eira talar numer klart och tydligt om när vi missar läggdags, med andra ord kvart över sju. Det gjorde hon även idag men vi trotsade lite och var inte hemma förrän runt nio. Det gick bra ändå även om hon puttrade lite på oss när det var dags för pyjamas.

Mellan grannstaden och farfarn stannade vi till hos Troysan. Vi har inte varit där på ett tag och det var igensnöat. Jag höll på att krevera av dåligt samvete och inte blev det bättre av att jag upptäckte att vi inte hade någon tändare med oss så att vi inte heller kunde tända något ljus. Nåväl. Imorgon är det månadsdag och då blir det ett besök igen.

3 kommentarer:

MADELEINE sa...

Ja, riktigt tjocka kinder, hihi.. Du har väl läst alla kommentarer som kommit in hittills under ditt inlägg hos mig!??

Frida sa...

Nä, va fint du gjort det här:-)
Du är duktig du som kan det så bra själv;-). Tack för tipset om tävlingen. Nu är jag också med:-)

kram!

vi hörs imorrn:-)

Ida Signe Li ^^ sa...

Ja hon är verkligen söt som godis ^^ Så akta, imorgon kommer det vara många godissugna, när det är lördag och allt.