onsdag 6 januari 2010

kyla och tvättstuga

Ännu en dag inomhus. Jag har inte varit ute och promenerat på säkert en vecka. Men vem vill ut när det är tjugo grader kallt? Inte jag iallafall och vad det verkar har Eira fått min känsliga hud (torreksem på vintern) så då har vi ju inget ute att göra heller. Vi har för övrigt också bestämt oss för att inte anmäla oss till babysimmet. Mina torreksem är gräsligare än vanligt och i klor blir det hundra resor värre. Vi hinner. Eira är ju faktiskt här för att stanna (ibland måste jag påminna mig om det - det känns som en vacker dröm).

Nå ja, idag bokade vi tvättstugan och gjorde rent i tvättkorgarna. Eira premiärade i källaren sittande på pappas mage. För första gången framåt i bärselen. Vilken succé. Hade hon kunnat klappa händerna hade hon säkerligen gjort det. Gullungen.

Nähä. En ny säsong av So You Think You Can Dance. Mot tvn.

2 kommentarer:

Line sa...

Hihi jag provade också bärselen framåt och det var lika populärt här hemma :) kramkram till er

militich sa...

Kul att läsa din blogg! Och kul att du också gillar So you think you can dance! :)