tisdag 8 december 2009

tisdagspyssel

Tröttsamt.
Tröttsamt när det inte fungerar som man vill.
Har tillbringat flera timmar på ifolor där vi fick rabatt på 100:- på BB, för att beställa lite foton. Och när jag väl ska skicka beställningen fungerar det inte. Inte går det att spara beställningen heller. Antar att jag får börja om imorgon. Dubbelsuck.

Dagen i stort.
N kom hem tidigare idag för att kunna vara med på föräldrargruppen. Träffen på BVC blev dock inställd. Istället träffades vi mammor med barn för en fika, mys. Några av bebisarna blev dock ledsna och fick gå tidigare, men nästa vecka ska vi ses igen. Jättetrevligt!
N hann också med att få lite ensamtid innan vi blev upphämtade för BVC-besök. Vägning och mätning på schemat. Nu stoltserar vi med 5500g och 58 cm. Jag och mina tusen frågor fick svar och ett oroligt mammahjärta är nu lite lugnare. Jag har snöat in på knölar och tycker att jag känt flera stycken. Egentligen hade jag svaren själv (lymfkörtlar), men det är ju alltid skönare att få det bekräftat.
I väntrummet träffade vi på fina Frida och söta Greta som också haft väg- och mätning. Eira är nästan ett kilo tyngre, vår lilla michelingumma :-). Vi pratades vid en liten stund om allt och inget.

Nu bär det av in till sängen. Jag är fortfarande trött efter helgen. Mina nissar sover i soffan, jag kanske skulle försöka få med mig dem in. Godnatt.

1 kommentarer:

Line sa...

De va tråkigt att Alfred inte ville umgås med sina kompisar igår, hade vart trevligt för mig att pratas lite ;) men vi gör ett nytt försök nästa vecka! Fina kort från dopet förresten. Ha de så bra! Kramkram Caroline