torsdag 10 december 2009

den underbara sagan, när Eira kom till världen

Efter drygt ett års användande av blogspot är det vissa funktioner jag fortfarande inte förstår mig på. Som nu, när jag efter flera veckors skrivande äntligen är "färdig" med min förlossningsberättelse. Den underbara sagan om hur det var när Eira kom till världen. Och så publiceras det inte... Iallafall inte på dagens datum. Det publiceras den fjortonde oktober, då jag började skrivandet. Suck. Inte kan jag kopiera heller.

Därför blir det en länk.

HÄR kan ni ta del av sagan "Eiras resa"


3 kommentarer:

militich sa...

Åh! Förlåt, jag kommer inte ihåg att vi har träffats! Jag är Candras Mila. Vad trevligt att ha kontakt med någon som hon umgicks mycket med, och som verkar ha en sådan god personlighet (enligt din blogg!). Åh, jag blir som tårögd.. Hoppas vi kan pratas vid ibland! Jag bodde ju i Västerås sedan Candra och jag var 9 år, så all kontakt vi hade var via brev och hälsa på varandra då och då, men det är ju inte samma sak som att umgås varje dag, ändå var vi bästisar!

Anonym sa...

fina underbara sandra!

Linda sa...

Roligt att läsa hur det var, trots att vi var nära var vi ju ändå långt bort. Så underbart det var att få dela dagarna på bb och förlossningen med er! Jag plockar ofta fram minnet och gläds åt det!

Kram!