torsdag 8 oktober 2009

Vi gjorde det!

Lilla liten - EIRA
.

Vi gjorde det!
Igår gick jag och Niclas genom besökshallen med ett babyskydd.
I babyskyddet fanns en älskad, efterlängtad och helt fantastisk liten dotter.
Det är en seger. En helt underbar seger.
Att jag är lycklig känns överflödigt att säga och jag kan inte ens med ord beskriva de lyckokänslor jag har inom mig.
Eira har tagit våra hjärtan med storm - hur har vi kunnat leva utan dig?

.

Tusen, tusen TACK för alla gratulationer och
för allt stöd i väntan på vackraste, vackraste Lilla liten.
.

23 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fin hon är:-) Jag är verkligen glad för eran skull, tom så att en liten glädjetår kommer:-) Kram Isabella

mikaela sa...

ååå lilla hjärtegull! jag vet att man brukar säga det om alla bebisar men hon är fantastiskt fin! och ser så lugn och vilsam ut. (kanske för att hon sover hehe). hoppas allt är bra med er och att ni får vila lite mellan alla bebisbestyr. kramelikramkram!

ullis sa...

finaste eira.
att ja är lycklig för er skull känns också som en underdrift.

hoppas ni har det helt underbart där hemma!!

många kramar

Ida Signe Li ^^ sa...

Vilken liten perfekt sötnos!! Tycker mig se spår av mamman kanske? (Inte för att jag vet så noga hur N ser ut men...) :)

Ta hand om er. Kram.

Ida Signe Li ^^ sa...

(Igen) Jag fick lov att googla på det fina namnet.

Så vackert, poetiskt och passande.

:)

Matilda sa...

Stort grattis igen! Supersöt!!!

Jessica Bergander sa...

Men guuud så söt & jätte stort grattis till er!
Kram Jessica Bergander

elin sa...

VAD VACKER HON ÄR. grattis än en gång.

Charlotte sa...

Vilken liten sötnos!
Jag sitter här med ett brett leende och en tår trillandes- jag är så glad över er lycka!
Vilka vackra namn ni väljer till er barn- Troy och Eira, och de passar mycket fint ihop också.

sophia sa...

Vilken sötnos. Säg till när ni orkar med besök..
Kramar i massor Sophia

älskadebarn sa...

Så vacker!

Kram

mia sa...

va fin hon är min lilla plutta:) har inte mms egenskap på mobilen...

Anonym sa...

Lugn och ro till era själar Niclas, Sandra och Troy,jag har funnits med hela tiden i er förtvivlan, sorg och glädje! Grattis till den mest underbara av alla, lilla Eira! Stor kram från en showdance mamma.

*annorlunda mamma* sa...

Hon är jättefin..Ett stort Grattis =)

c sa...

Hon är alldeles underbar=) Dom där kinderna ska d pussas på när jag inte är förkyld längre<3 <3 Vi LÄNGTAR efter o komma o gosa med sötaste!

zizzi sa...

Stort grattis från oss!!! :)

Anonym sa...

Å jag kan riktigt se dig framför mig när du stol som en tupp är på väg hem med lilla Eira. Sandra, hon ÄR verkligen super söt!!!!
Kramar Bodin

Malou sa...

ÅÅ vad härligt! Grattis <3

Anonym sa...

grattis til er vackra dotter. Storebror ler säkert från sin plats i universum. fint namn ni gett henne. Maja

Emelie sa...

Ett stort grattis till er lilla skatt! Stor kram! <3

johanna sa...

Än en gång super grattis till er. Hon är gudomligt söt=) Kram Johanna

Emmajohanna sa...

Men titta vilken underbar liten prinsessa. Tänk att det var hon som bodde där inne i magen.
Lilla hjärtegrynet.

Eira... Åh vad vackert.

Ta hand om er.

KRAM

martina sa...

massa massa grattis till er lilla sötnos:):) så glad för eran skull:):) ja visst är det frustrenad eatt inte veta om ens hjärta har ont i magen, det bara skär i mig när hon är ledsen:( och så får jag sånt dåligt samvete när jag blir irriterad när hon skriker:(
brukar också höra ett slags knorrande inne från magen, undrar om det är massa luft som hörs.. och fiser gör hon ganska mycket eller rättare sagt brakskiter:P:P
ta hand o er:) massa kramar