söndag 19 juli 2009

Troy 1 år

Älskade älskade Troy.
Idag är din födelsedag. Din första.
19 juli 2008.
Ett år har passerat.
Mitt hjärta värker över att du inte är med oss, det är så orättvist!
Kanske är det kalas för dig idag i himlen, alla himlens änglar firar lille Trollboll.
Idag gör det för ont för att tänka på allt som inte blev.
Allt är så påtagligt.
Tårarna rinner över den glädje vi känner över att ha fått och fortfarande får vara med om dig.
Men också över den saknad som tycks smula sönder oss, bit för bit.
.
.
Älskade lilla pojken min. Finaste älskade.
Grattis på din födelsedag.
Mamma älskar dig!
.
.
Övrigt
Har för tillfället permission från sjukhuset där jag är inlagd för övervakning av eventuell havandeskapsförgiftning. Läget är dock stabilt och hoppas på att bli utskriven inom de närmsta dagarna. Det är dock jobbigt att vara där vi, precis på året, började denna helvetiska resa.
Lilla liten firar sin bror med att sparka på alla barnmorskor som försöker närma sig med diverse utrustning.
Under omständigheterna mår vi bra.

5 kommentarer:

c sa...

Grattis sötnos, tror det är storkalas för dig i himlen idag, ballonger o en massa tårta. Är så ledsen att du inte är här hos oss, men du finns alltid i mitt hjärta lillgubben. Puss o grattis på din stora dag<3

Ida sa...

Massa kärlek <3

Lovilin sa...

Hej Sandra!

Skönt att höra från dig!
Såklart lilla Troy firades igår, stort himlakalas kan jag tänka mig!!
Men svårt med årsdagarna, allt blir så påtagligt och skört.
Ska tänka på er och hålla tummarna på att du snart får komma ifrån sjukhuset.

Kram
Linda

Ps. Hälsa Niclas också!

elin sa...

grattis till fina killens 1 årsdag. <3
åh, hoppas du "kryar" på dig. inge kul o ligga där . jag blev också inlagd, pga högt blodtryck...det var inte kul :/ o så ensamt när björn inte fick vara kvar :(
stor kram till er fina familj.

Anonym sa...

Ursäkta om jag frågar men vad hände med lilla Troy?