fredag 10 april 2009

vardagsrum och rund om magen

Nya matdelen


Här går dagarna lite som dom vill. Jag försöker hänga med. Så gott det går.

Nu är det mesta fixat och klart i vardagsrummet. Tvn väntar på att få hängas upp på väggen, men det är ruskigt klena väggar så någon slags massa måste stelna i borrhålen innan skönheten kan hängas upp. Allt har blivit precis som vi vill. Det är verkligen vår stil och jag är glad att vi gjorde klart allt på en gång. Inget ska skjutas upp till morgondagen. Ingen vet vad livet har att ge.


Det är någon där inne.
Ikväll ska vi vara nära. Krypa upp tätt intill i soffan och titta på "Rallybrudar", lättsam underhållning. Låta tankar vila. Med händerna på magen, bara vara. Nära.
Önskar er en Glad Påsk!

4 kommentarer:

Pixie Condé sa...

Vad fint ni har och grattis till magen.
Brukar kolla in här då och då och jag slås alltid av att du är så oerhört stark även på dina sk svaga dagar.
Helt otrolig är du och jag önskar dig och Niclas all lycka i hela världen för det är ni verkligen värda!
Jag ser upp till er!
Kram Pixie

Anonym sa...

shit va snyggt d blev, får komma o kolla IRL nåndag. Vi ses imorrn, hoppas d blir bättre än sist... kram c

Charlotte sa...

Åhh va fint vardagsrum!!! Och magen syns så fint en liten kula! God fortsättning:)

ullis sa...

fina magen =)