lördag 14 mars 2009

Chocktillstånd

Ok, håll i er nu.

Imorse kom svaret på patofysiologitentan. Det är helt galet och jag känner mig i chocktillstånd.
Jag fick VG!
Hur är det möjligt?! Kan dom ha rättat fel tenta?! (N säger att dom iaf inte får ändra om det mot förmodan skulle vara så - tack o lov). Jag har ALDRIG varit så säker på att inte klara en tenta. Jag har ALDRIG varit så säker på att få skriva omtenta. Och så går det så här. Jag är jätteglad - självfallet. Lite medvind behövdes verkligen.

Nu ska jag gå och klappa mig själv på axeln och fira resten av dagen - det är jag värd!

8 kommentarer:

Ida sa...

GRATTIS!!
Sandra är bäst ingen protest, hon har vunnit, Sandra är bäst!!
(tänk dej denna mening av en sjungande ida)
Fan så skönt!!
Ja njut hela helgen <3
~Pussar och Kramar~

Anonym sa...

Idag flyter Bubblan omkring mycket saktare på nedräknaren.. Är det mitt internet som är segt eller är det så att ha/on blivit tyngre och inte flyter runt lika lätt i magen??
En nyfiken och okompetent moffa...

lilla angelyne sa...

Moffa - hihihi, vet faktiskt inte. saken måste undersökas. såhär i förhand tippar jag på segt internet. men som sagt, ska kolla upp saken =)

Linda sa...

GRATTIS!!!

Bamsekram!

Anonym sa...

Kan tänka mig din chock, då jag hade liknande känslor efter denna svåra tenta, och är rejält chockad över ett G :-D
Jag tänkte också på det här med fel tenta, för jag förstår inte hur det är möjligt att jag klarat min, men det är ju tur att jag får veta att dom inte får ändra om fallet vore så :-D!!
Fira, det är du värd, Du skrev VG på patofysiologin, det är stort!!!
Ha en bra helg!

Anonym sa...

Fan vi är såå bra hjärtat, är riktigt stolt! Klappa massor på den där axeln du=) Ringer dig ikväll det har varit lite körigt här. puss

lilla angelyne sa...

Tack för grattis!!=)


Och ni brudar som också gjorde toppen ifrån er, grattis till er. Jag tänker att vi måste ha skyhöga mål uppsatta för oss själva om nästan ingen trodde att vi skulle klara oss och i stort sett alla ändå klarade det galant. Massa massa klappar på våra axlar!!

Anonym sa...

härligt, bara att göra high five. :-)