torsdag 1 januari 2009

första januari tvåtusennio

Det har gått 19 timmar och 48 minuter av det nya året. Än är jag inte imponerad. Inget känns annorlunda. Men jag antar att jag måste ha lite tålamod. Det kanske blir bättre.
Gårdagen var suverän. Fint sällskap, god mat...hela kvällen var lovely. Tiden bara rusade iväg och vi var inte hemma förrän runt tre. Tror jag. Jag kan inte påstå att jag hade någon större tidsuppfattning just då. Bättre sätt att inleda ett nytt år (som som verkligheten ser ut) hade inte gått att få.

Det här kortet togs på mig och min helt underbara fantastiska vän Carro precis efter det nya året påbörjats (vi kallar det "pruttkortet").

Det lyser glädje.
TACK!

Ett nytt år, nya dagar att fylla med saknad.

Troy jag önskar att du skulle fått vara med igår. Du hade gillat när pappa spelade Guitar Hero, han var bäst. Jag saknar dig, älskling.

1 kommentarer:

Anonym sa...

fina ni är på bilden tjejer ;)

kramar