onsdag 16 februari 2011

me like




4 kommentarer:

Petra sa...

Tack så mycket :D

Och vilken underbar mage du har!! <3

Unknown sa...

Så fina kläder, speciellt de bruna byxorna blev jag förtjust i! I min lilla stad här långt borta finns dessvärre inte något vidare utbud på barnkläder. Älskar verkligen Polarn-kläder annars!

Line sa...

jättefina kläder :) haremsbyxorna från me & i stod jag funderade länge på innan jag bestämde mig att låta bli, men dom var suuuoersöta :) Kramis

lilla angelyne sa...

Hannah - Jag visst är de härliga! Vi har inte heller något bra barnklädesutbud. Jag önskar att po.p fanns här. Fast iofs skulle det bli dyrt! =)

Line - Ja, jag fastnade direkt för dem. E skulle älska den lilla pippin! Hennes favvoklänning just nu är den med hunden som jag köpte hos dig! =)