tisdag 4 januari 2011

modet, lyckan och rädslan

Lilla mirakel i v. 18
Lilla mirakel i magen gör sig mer och mer känd för var dag. Trots det känns det som att denna liten är lite lugnare än sina syskon.
Det är märkligt.
Den tredje.
Den tredje jag har fått äran att vagga och bära.
Vi har gått lite längre än v. 18 (som på bilden) och inom en relativt snar framtid väntar ett ultraljud.
Jag längtar.

Rädslan finns där.
Enorm, till och från.
Men jag försöker få lyckokänsla att övervinna.
Och modet.

10 kommentarer:

Line sa...

söta lilla magen :) kramar från oss

Linda och Alva sa...

vad fort det går! Redan i vecka 18! Magen börjar synas bra nu :)
Kram på er

Matilda sa...

Vad fin du är! Lycka till :)

Jessica sa...

Åh så härligt och nästan halvvägs :)
Ultraljud är både härligt och fruktansvärt läskigt tycker jag, man vill så gärna se men är så rädd över att man kanske inte får se det man vill.
Men såklart eran liten ska busa och vinka till er på ul.
Kram

Emma sa...

Vad fin du är! =D

Linda sa...

Fina fina du och underbara lilla som ligger där inne! <3 Lycka!

Kram!

Martina sa...

Fina du:) och fina lilla magen:) wihoo vad spännande de ska bli med rul:) hittade dom efter mycket letande på hm för ynka 125 kr:) skynda dit fanns några kvar, i blommigt också har jag för mig! Dom e kanon, känns bra att det blir dubbelt lager vid buken och så när dom går upp:) när har ni rul? Visst är det senare i Falun, i Västerås e de runt v 18:)?

Anonym sa...

Fina underbara sandra!

Helle, Monikas syrra sa...

Mys. Och vilken fin tröja!!! Var har du hittat den?

lilla angelyne sa...

TACK! =)

Jessica - Ja, visst är det läskigt. Katastroftanken ligger precis under ytan. Jag kommer nog aldrig vänja mig.

Helena - Jag fick tröjan i julklapp av N (men hade själv kollat ut den på MQ - hihi).