tisdag 2 november 2010

skoköp och annat

Väl hemma känns det som om jag aldrig varit borta. Tack och lov. E är oftast väldigt gosig och vill vara precis bredvid mig. Det känns bra.

Imorgon kommer vår nya kyl och frys så eftermiddagen gick åt att tömma nuvarande kyl och frys. Lite trist eftersom vi köpte nytt när vi flyttade hit som nu har gått sönder. Som tur är går det på garantin så vi får nytt utan kostnad. Inte exakt lika dock, men jag hoppas vi blir nöjda ändå.



Vi hittade tillslut skor åt E, som både passade på längden och höjden. Jag hoppas att de ska sitta bra och värma hela vintern. Kavat Defender.


bild härifrån

3 kommentarer:

Line sa...

hihi men då blev de ju sånna som vi köpte till A :) dom är testade och sitter kanonbra!

martina sa...

Vilken söt liten sko, att barmskor ska vara så förbaskat söta:) Känne rmig riktigt nöjd med vagn valet, hade helt bestämt mig för en p&t, men tänkte att jag skulle kika en sista gång innan jag betsämde mig och glad är jag för det, vart riktigt besviken på p&t, den kändes väldigt liten, vilket många kanske tycker är bra, men trång på alla håll och kanter, och vissa detaljer kändes väldigt b aktigt gjorda, man måste tex ta ut barnet/barnen när man ändrar sittställning i den:/ make no sence:) Självklart får du det, får hem den i veckan eller nästa vecka:D Vill inte ens föreställa mig hur orolig jag skulle behövt vara utan larmet, isabelle hon kastar med "dosan" och har sig så får ha den hängandes bredvid på våran säng istället så hon inte kommer åt den:P Ha en fortsatt trevlig vecka:D

Jessica sa...

Såna har vår lilla A och det går bra å gå i dem :) Vi känner oss nöjda :)