måndag 22 november 2010

jag kan inte skriva korta tentor

Jag hade lovat mig själv att bli mycket bättre på att inte skriva långa tentor. Jag hade verkligen lovat. Tji fick jag. Det går inge vidare. Jag har skrivit tenta hela kvällen och efter att ha känt mig rätt nöjd, efter att ha raderat hela utkastet och börjat om från början, upptäckte jag till min bistra förvåning att det stod max 3 sidor, inte 4. Hopplöst. Jag kan inte skriva tentor på mindre än 4 sidor. Går icke. Nu ger jag upp för idag och tittar över det med fräscha (eller nåt) ögon imorgon.

Annars, har vi haft en mysig dag med bästa Maria och Alva. Långprommis och lunch på bästa vis. Eira och Alva kan busa på ett helt annat sätt än de kunnat innan och det gläder mig oerhört. Fina, fina Ni!

Nähä, pensionärsjävlarna ska få sig en titt innan sängen kallar. Godnatt.

1 kommentarer:

c sa...

haha kill your darlings Sandra..